Jak zwykle jesień obfituje w konferencje, kongresy i fora podsumowujące ostatnie osiągnięcia i wdrożenia zasługujące na uwagę branży. Jednocześnie uczestnicy z ciekawością i zainteresowaniem patrzą w przyszłość – na trendy, potrzeby i możliwości dalszego rozwoju produktów i usług. W branży HR’owej coraz więcej jest nowych technologii wspomagających efektywne zarządzanie procesami tj. rozwój, szkolenia, komunikacja, w wśród nich na uwagę na pewno zasługuje grywalizacja, która była tematem aż 4 spośród 20 prelekcji.

Słowo „grywalizacja” przyciąga niczym magnez, dlatego jest używana przy tak wielu produktach i usługach, jak tylko się da i trudno się dziś dziwić zagubieniu potencjalnych klientów, skoro sami dostawcy notorycznie zamiennie używają pojęć gra biznesowai grywalizacja. Podczas naszej prelekcji zatytułowanej „Grywalizacja w twojej firmie? Daj się zainspirować do nowoczesnego motywowania, angażowania i budowania lojalności” skoncentrowaliśmy się na przekazaniu wiedzy o tym, czym grywalizacja jest i jakie korzyści można dzięki niej osiągać pod warunkiem zadbania o prawidłowe i kompleksowe wdrożenie. Mówiąc kompleksowe mamy na myśli zadbanie o zdefiniowanie celów, mierników, wskażników behawioralnych, które mają być przedmiotem zmiany / rozwoju i precyzyjnym określeniu grupy docelowej. Bez tej analizy poprzedzającej etap projektowania i wdrożenia grywalizacji trudno jest oczekiwać efektów i z góry można założyć, że projekt się nie zwróci. Może tylko mocno rozczarować i nawet zdemotywować tych, których chcieliśmy porwać dzięki  grywalizacji.

Fun is money – ale ten fun musi być gruntownie przemyślany…

ExpoKadry_prelegenci

 

[template id=”487″]

 

 

 

 

Leave a Comment